Grafiką komputerową zajmuję się od 1998 roku. Pracowałem w największych międzynarodowych wydawnictwach prasowych w Polsce. Obecnie jestem dyrektorem artystycznym i technologicznym wydań tabletowych
i aplikacji mobilnych w wydawnictwie Burda Publishing Polska.

Przez ostatni rok zaprojektowałem aplikację i wydania tabletowe dla takich tytułów jak: „National Geographic”, „Elle”, „Moje Gotowanie”, „Chip”,
„National Geographic Traveler”
. Wcześniej brałem udział w projekcie tabletowym wydawnictwa G+J Polska, gdzie zaprojektowałem multimedialne, tabletowe wydanie dwutygodnika „Gala”. Do moich obecnych obowiązków należy również szkolenie grafików i zespołów redakcyjnych oraz zarządzanie pracą grafików w redakcjach zajmujących się wydaniami tabletowymi
oraz prowadzenie kiosków App Store, Google Play oraz Samsung Galaxy. Wyszkoliłem także 30 osób zajmujących się wydaniami tabletowymi
i aplikacjami mobilnymi.

Prywatnie zajmuję się również projektowaniem stron internetowych, wydań tabletowych, magazynów custom publishing, aplikacji mobilnych, logotypów, prezentacji, reklam, banerów, mailingów oraz szeroko pojętych multimediów (animacje, montaż wideo). Pod swoją opieką mam firmy, które nie potrzebują zatrudniać grafika na stałe, ale potrzebują wykonania projektów na wysokim poziomie i z dużym zaangażowaniem. W ostatnim czasie współpracuję również z telewizją Polsat Café, TVP2, firmą Blue Angels oraz Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Do każdego projektu podchodzę indywidualnie i z dużym zaangażowaniem.
Nie korzystam z szablonów, presetów i cudzych prac. Każdy element
strony internetowej, prezentacji, logo czy reklamy jest wymyślony
na potrzeby projektu i przypisany tylko konkretnemu zleceniu.

Zanim zająłem się wydaniami tabletowymi, przez wiele lat pracowałem w studiu graficznym tygodnika, a później dwutygodnika „Gala”. W redakcji przeszedłem wszystkie szczeble kariery. Zaczynałem od stażysty, a skończyłem
na stanowisku dyrektora artystycznego.
Jednocześnie podejmowałem się
w ramach pracy dla wydawnictwa projektów: prezentacji sprzedażowych, reklam, advertoriali i pierwszych wydań tabletowych na polskim rynku.

W dzisiejszym świecie projektant nie powinien ograniczać się tylko do papieru bądź internetu. Powinien łączyć wszystkie media i umieć projektować
na wszystkie nośniki dostępne w nowoczesnym świecie. Świat się zmienia
i ja również podążam za zmianami rynku i potrzeb klientów. Ciągle rozwijam swoją wiedzę zarówno z obsługi najnowszego oprogramowania, jak i trendów projektowania graficznego oraz mobilnego designu.

 

Zapraszam do obejrzenia mojego portfolio i do współpracy.